Mars

Idag somnade jag både på väg till jobb å hem från jobb ,lite trött från turen igår! De är ju tur att jag vaknar till rätt hållplats iaf:) Igårkväll såg vi prisutdelningen på karl johan. Massa folk! 10 000 tror jag. Så vi såg inte så mycket men hörde iaf, å sjöng nationalsången. En norrman framför oss tyckte vi borde stå längst fram eftersom vi hade vunnit guld så han försökte pressa fram oss närmare scenen genom att ropa: passa dere, här kommer svensker!
Imorgon är det karneval i barnehagen. Typ maskerad. Som man firar en gång om året här, iaf i barnehagen. Då klär alla ut sig till vad dom vill å så äter vi pölser, såklart. Alltid pölser när man ska fira nånting. Jag ska vara isprinsessa!
Sen är det helg:) På lördag ska vi ha inflyttningsfest, det blir kul. första riktiga festen vi har hemma hos oss. Så nu borde jag gå å städa lite å göra de fint.
Förresten mamma, nu kommer ni ju hit i russetiden igen:P

Kommentarer
Postat av: mamma

Joo, jag o Joanna pratade just om de här om dagen, att det nog är "russtid" när vi kommer!

Kul! Vi längtar...

2011-03-05 @ 15:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0