Jag älskar helg.

Shit, veckan gick riktigt fort. Precis som jag å Malin hoppades i söndags. Då satt vi å diskuterade att veckan kommer gå fort för de är ju faktiskt inte så många dar till onsdag. Å då har ju halva veckan redan gått, då är de bara torsdag å fredag kvar å de går ju fort. Å de gjorde de!
Jag började på mitt nya dagis i torsdags å ja trivs jättebra redan! Söta, snälla barn å trevlig personal, lite mer i min ålder för en gångs skull, kul!:) Tänkte först att ja jobbar väl där i februari typ för sen vill ja hitta nå heltid. Men nu vill jag ju va kvaaar. Idag frågade dom till och med om jag ville öka upp från 40% vikariat till 60% fast(tror jag, men iaf hur länge jag vill typ). Det kändes kul, då måste dom ju vara nöjda, efter en dag redan:) så tänk om jag kan hitta nå kul 40%, då skulle jag bli nöjd!

Nä, nog jobbsnack, nu är det helg! Vi sitter här redo för pulkåkning och väntar på resten av gänget. Vi ska till Holmenkollen, man åker tunnelbana upp för backen, eller buss kanske. Å sen tar de tydligen tio minuter att åka fortfort ner. Folk tittar på en som man är galen när man säger att man ska dit å åka, hihi, vi får väl se hur de här går:)

Mello imorgon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0