HEJ!

De har hänt alldeles för mycke att skriva om så det har blivit att inte skriva alls. Men nu kommer en update!

Jag har fyllt år. Tänkte att de skulle kännas som en vanlig dag bara, första gången jag fyllde år utan familj tror jag. Men redan på morgonen blev det till en bra födelsedag över förväntan då Malin väckte mig med sång, kaka å en present! Å inte vilken kaka som helst, de var ju en Oreo dreamcake mmmm. Även Hanna vaknade av sången å var snabb på att stämma in från sin madrass på golvet. På jobbet fortsatte firandet med kramar, massa rosor å ett stort glittrigt kort med hälsningar från flera kollegor. Fin avslutning på dagen var fotbollscupen. Även om jag var alldeles för trött, hungrig å hade dåligt samvete för hannas skull. Även där blev jag firad med en liten kaka:) Sen har det ramlat in lite fler presenter som inte alls var fel:)

Jag trivs bra på mitt jobb.
Alla är jättetrevliga å välkomnande. Barnen är söta å snälla. De flesta iaf. Oftast. Barnehagen ligger jättemysigt till vid skogen där vi har varit på skidtur de senaste torsdagarna. Kul å göra nå annat än att bara vara i och utanför barnehagen. Hunnit med en mycket trevlig löningspils. Gooood trerättersmiddag på nåt känt ställe med massa skratt och livliga diskussioner. Har också fått fara på en väldigt intressant, och underhållande, kurs. Handlade om barns språkinlärning. Lite jobbigt att jag kom dit en halvtimme sent bara. Efter att ha irrat runt i snöstormen, inte själv dock, tack å lov.

De va ju dålig planering av mig å påbörja ett långt inlägg innan jag ätit frukost. Nu blinkar min hungermätare rött för länge sen så de får böi fortsättning följer.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej vännen!

Kul att äntligen få lite uppdaterat!!

2010-02-20 @ 15:43:08
Postat av: Hanna

Jag har glitter från ditt kort i tangentbordet på min dator. Mellan a och s ligger det :) blått.

2010-02-28 @ 13:31:57
URL: http://hannasofian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0