Tisdag

Det gick inge bra att låtsas vara utan pengar, blev inge mer shopping för de. Men men mer pengar över!

Igår var det första träningen för säsongen. Det var kul å nu är jag fotbollssugen igen! Div tre dessutom. Synd att man tajmar in en flytt just då. Jag har träningsvärk i hela kroppen idag. Malin har ingen alls. Jag fattar inte, är jag såå jävla otränad eller var de Malin som var slö?:P Nä, det är nog jag som är otränad. Det ska det bli ändring på minsann. Jag tänker inte vara en otränad jävel längre. Börjar med en mjukstart, en fotbollsträning i veckan.

Söker lägenhet i Oslo för fulla muggar, det går sådär. Man borde på nåt sätt vara där redan innan man flyttar. Knepigt.

Nu borde jag packa in mig i bilen å dra till sorsele för å fota lite kids imorgon. För tredje gången i år. Det borde ju vara nog många gånger för en livstid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0