Desperat hemlös. (Emelie läs inte)

Förkortad mejlkonversation mellan mig och min hyresvärd:

-Hej, jag och min vän vill jättegärna komma på visning i din jättefina lägenhet.
-Jeg tror nok leiligheten blir for liten til to.
-För oss funkar det bra att bo trångt, så vi kommer gärna ändå!
-Men de er ikke stor nok seng til to, den er bare 105 cm...
-Men om vi är ett par då?? Å har delat en 90s i alla våra dar förut! Å är glada över dom extra 15 cm!?

Åå, kan man få bestämma själv hur mycke säng man vill ha eller.

Kommentarer
Postat av: anneli

hehe

2009-11-24 @ 18:40:54
Postat av: Emelie

För sent... jag läste den svarta texten före rubriken.. dumt misstag av mig...

2009-11-25 @ 15:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0