Green green greeeeen

Jag vet att jag förundrades över det här typ exakt för ett år sen också, men de är så grönt! Det här så himla stor skillnad just den här tiden alltså. Jag å pappa var på en kvällsprommis längs årstaviken å ja bara gick å tog djuupa andetag å kände doften av sommar! nice nice nice.
Hihi när ja kom till centralen med arlanda express så missa ja pappa för ja upptäckte en kändis att titta på istället. Simon å Thomas-Simon. Inredaren. Han stod där med massa små hundar å pratade sin engelska-svenska.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihihihih snart kommer du till mig :D jag borde kanske börja göra mig klar då.. Myspys! Hoppas det är bra väder så det blir en skön prommis :)

2009-05-14 @ 11:26:04
Postat av: Steffo

hallå!



sola för mig också, har bara 3dagar kvar att arbeta sen är jag ledig när du kommer hem! längtar!

2009-05-14 @ 21:25:48
Postat av: steffo

skönt att du får vara ledig och mysa i sthlm! själv har jag 3 dagar kvar att arbeta sen är jag ledig då du kommer hem! längtar

2009-05-14 @ 21:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0