Oslo dag 8.

Hemkommen från intervjun på Adecco, å ja är heelt ensam här i lägenheten. Konstig känsla må jag säga. Väntar med spänning på att malin ska komma hem från sin intervju!
Min intervju kändes bra iaf:) Först trodde jag att jag gjort bort mig när de kom frågor jag inte var beredd på. Men jag fick då skriva under tystnadsplikt å allt möjligt. Å fick med mig massa saker hem. Timlistor, personalhandbok, almanacka å handsprit! Hon tyckte de va bra att jag hade erfarenhet av både små och stora barn, speciellt de minsta, å skulle försöka få in mig på ett vikariat på en eller två månader med start i januari på en ny barnehage tror jag. Dock var timlönen lägre än jag väntat mig. Men! Det är alltid en början:)

Ikväll ska vi till lägenheten å träffa Ane, skriva på kontrakt, betala hyra å få nycklar, inflytt imorgon!
Har en till intervju imorgon, nån barnvaktsförmedling som man också kan få vikariat på barnehager genom.

Sen är de helg å inflyttningsfest:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0