New Shoes!


Vi blev så kära i dom här skorna så vi kunde inte låta bli att köpa dom båda två!
150 spänn blev de väl att ja betala för mitt par, ett riktigt kap må jag säga eftersom dom är en exakt kopia av ett par skor från nilson för 1100:) Förutom de äkta skinnet då, å lite lurv inuti.

Sen gick vi ut å dansade på cafe opera i våra nya skor. Trevligt, trevligt, kan ha blivit en eller två shots för mycket bara men de var ju ändå juledag 2:)


Nu råkade de ju bli slutet av helgen först i inlägget men jaja. Julafton var väldigt lugn, vi gick typ å la oss 22! Men då hade vi ju åkt buss hela natten, jobbigt, å tagit en lååång prommis. Så julmaten å slöandet i soffan efteråt var vi väl värda.
Juldan hade vi spelkväll med agnetas släkt. Roligast var ju syskonen Nicolsson. Evelina hade problem med vad hon hette i förnamn å Marcus beskrev Moln med "Grönt utanpå å rött å jävligt vattningt inuti".

Fortsättning följer, nu är de Malins å Linneas specialpasta som gäller!

Kommentarer
Postat av: hanna

God Jul Linnea! Och Malin såklart. Jag har gett upp det här med att ha pengar på mobilenm annars hade jag sms-terroriserat er under bussresan så att den gått lite snabbare. Men hörrni. Om man ska åka tåg till er, ska man till Oslo S eller den där andra man kan välja? Har börjat kolla tågbiljetter, 140 spänn från sundsvall!! Sjukt billigt. Måste kanske hälsa på hela tiden.



Gott nytt år!

2010-01-02 @ 16:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0