Lonelyy

Sjuk. Ensam. Tråkigt. Tur att Malin bara jobbar till tre dom här dagarna iaf. Det hade inte varit fel om man kunnat svischa hem sig till mamma nu. En liten sväng bara, träffa familj å vänner. Har föröskt att inte sakna så mycket men en mammakram skulle inte sitta fel nu! Nää slutdeppat, nu ska jag hoppa in i duschen å skölja bort orkeslösheten. Kanske ut på stan å leta plattång, eller en dammsugare. Det skulle behövas. Jag önskar att min post kunde komma nån gång! Så jag kan gå till skattekontoret å fixa skattekortet å sen ett bankkonto, viktiga saker om man vill ha lön. Fast då måste man ju jobba först också, verkar inte som de vart nå jobb mellandagarna. Inte så mycket barn på dagis nu väl. Hoppas på massa jobberbjudanden den 4 januari istället då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0