21 december

Sådär, nu har jag varit på Oslo barnvaktsförmedling. Trodde de var en intervju men hon skrev in mig som vikarie där på en gång. Dom hade tydligen mycket uppdrag å många längre också. Sen var det väldigt vanligt att deras vikarier blev fast anställda efter ett tag. Tror man får mer lön om man tar deras uppdrag också för de är dagisen som betalar lönen. Men då är man inte heller anställd av förmedlingen så då har man ju typ ingen arbetsgivare, eller de blir ju olika från dag till dag beroende på vilket dagis man jobbar på. En annan bra grej var att dom förmedlade barnvakter också. Så då kan man få jobba extra som barnvakt kvällar å helger, perfekt!


Kommentarer
Postat av: Sara

God Jul på dig :)



Lyssna gärna på min version av årets vinnarlåt :)

Det kan du göra direkt på min blogg :)

Jag skulle vara mycket tacksam! :)



Tack och God Jul igen! //Mvh Sara

2009-12-21 @ 12:50:29
URL: http://frominsideout.blogg.se/
Postat av: Matilda

Grattis (:

2009-12-21 @ 13:26:09
URL: http://twinturbot.blogg.se/
Postat av: anneli

men alltså! vad har hänt med uppdateringen?

2009-12-28 @ 22:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0