Uppdatering ja.

Igår hade vi Photomicträff i Skellefte. Alltid lika kul å alltid lika mycke mat!:) Nu känner jag mig riktigt taggad för en ny säsong, känns bra med lite uppdatering. Varit lite nervös för studenten, men blev lite lugnad:) Dels för att jag inte ska till Haparanda där ja vet att det var svårt å hitta en bra plats. Å i Ume skulle jag va inomhus så slipper bry mig om solen. tjoho! Har dock ingen aning om vars de kan bli den 5:e juni. Trodde det skulle bli i arvidsjaur men det lönade sig tydligen inte att skicka nån dit.

Match idag. Kul att jag är delaktig i fotbollen. Tränar typ inte, missat varenda match hittills. Men det blir väl bättre nu! Det blir trevligt att titta iaf:) Soligt väder men säkert inte så varmt ändå, klädproblem, snälla sommar kom nu så man bara kan dra på sig ett par shorts å linne.

de va de

Kommentarer
Postat av: Sandra L

Tack Linnea! du räddade min match ju:)...fasen är nog för att det var så grymt längesen man spelade fotboll överhuvudtaget..glömde ju både shortsen, sockar och flaska..hoppas inte shortsen stank alltför mkt svett :P ha en bra kväll.

2009-04-18 @ 17:35:01
URL: http://sandralofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0