Maybe

Idag var jag med å lärde Joanna köra bil. Första gången var de å vi krypkörde. Hon var riktig duktig tycker jag. Förutom att det var riktigt nära en krock med en stolpe. Vet inte vad som hände men det var ett under att vi missa.

Jag kom på en grej jag tycker om att lära. Där har vi de! Jag har inte kunnat säga exakt varför jag ibland tror att jag vill bli lärare. Men så enkelt var de, jag tycker det är kul att lära och jag tycker om barn. Så det kanske är det jag vill bli ändå, lärare.
Kanske.

Kommentarer
Postat av: Anneli

sök! sista anmälningsdag är ju den 15 april. går ju att göra på distans

2009-04-06 @ 18:49:56
Postat av: malin

trafikskolelärare kanske! ;D höhö

2009-04-07 @ 09:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0