Trött.

Sitter hos malin. Jag är trött. Det har varit lite sömn senaste nätterna och idag jobbade jag bland massa hundar igen. Min nästäppa vägrar släppa, jag kommer ju bli beroende av nässpray. Inte bra. Igår gungade det fortfarande lite efter båtfärden. Skönt att det var sista fotodagen för säsongen idag. Eller kanske för alltid. Det vet man inte. Usch, svårt måste bestämma innan februari. Om jag vill börja plugga eller göra nå annat är de inte så lätt att jobba en säsong till. Men. Även om jag är less nu så kommer jag längta tillbaka sen. Å en fotosäsong känns ju lite fjuttigt. Å om jag inte fortsätter så får jag ju inte parta med photomicarna nå mer. Å de va ju inge kul. Aja vi får se. Nu kom Lina. Ska vara lite social innan jag måste gå hem å spraya min näsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0