Sådärja!

Nu har jag det svart på vitt, jag är allergisk. Mot häst, ko, hund och katt. Dessutom mot björk och sälg. Allt jag testades för. Det känns ju verkligen som ett roligt steg i mitt liv. Jag har blivit en allergisk tönt som inte kan hälsa på folk med djur utan att få andningsproblem.

Jag har just skickat iväg ansökan så nu hade jag bara kunnat njuta av helgen. Men nej, helt plötsligt var det inte en riktig fredag för mig längre. Bara att stiga upp klockan fem och åka iväg å jobba. Städa rivi för fjärde gången den här veckan, woho!

Nu ska jag hopppa in i duschen och fixa nå middag innan 8! Middagsdelen lät jobbig....jag vill ha godis.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Var söker du jobb? Visst kommer du på torsdag?

2008-12-16 @ 09:05:25
URL: http://hannasofian.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0