Nyårstävling.

Tävlingsdeltagare: Malin Lina Camilla Jacqueline

Nyårsdeltagare: Linnéa, Malin, Lina, Jacqueline, Camilla, Stefan, Erik, Thomas, Mikael, Andreas.

Regler: Den som har flest rätt gissningar vinner.

Mina gissningar:

Den som:
Först får gamnacke: Mikael
Spyr först: Malin
Somnar först: Mikael
Blir fullast: Andreas
Äter mest: Mikael
Drar första fyllesnacket: Erik
Gråter först: Lina
Springer ut naken i snön först: Andreas
Är uppe längst: Erik
Först säger "jag mår illa": Det blir väl jag pga magsjuka. Peppar peppar!!
Ger första pussen: Stefan
Spiller först: Jag
Har sönder något först: Camilla
Bråkar först: Stefan
Blir mest bakis: Lina
Däckar först: Andreas
Fyllehickar först: Jacqueline
Blir fulast på bild: Jag
Missar tolvslaget:Thomas
Får mest punkter: Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0