Ge mig ett svar snälla ängel.

Det var kul att få skratta i två timmar (inte riktigt konstant då) men pausen hjälpte inte mitt skrivande som jag trodde den skulle göra. Nu är jag väl för trött, borde verkligen sova. Imorse var det väldigt lockande att stanna kvar i sängen. Men jag vill göra klart. Frågan är ju om jag vill skriva färdigt nåt dåligt idag eller vänta tills imorgon å hoppas på att det blir bättre. ÅÅÅ jobbigt liv helt plötsligt! Varför kan jag inte bara komma på nåt som jag vill jobba med resten av mitt liv sen är de bara satsa på de helhjärtat! Jag hoppas jag får en uppenbarelse i drömmarna inatt, nån liten ängel som säger vad jag är ment to be. Så, nu har jag fått skriva av mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0